dijous, 23 d’octubre del 2008

Declaració d'intencions

L'altre dia, informant-me sobre facebooks, blogs, myspaces i altres programes i sistemes internètics que formen part del món de la comunicació, vaig descobrir que blog és una contracció de web log (que vol dir diari web), i també que en català, a més de dir-li bloc, també se'n pot anomenar bitàcola (bitácora en castellà, com el cuaderno o el diario de bitácora dels vaixells).

Jo fa temps que busco un espai, un lloc on plasmar algunes reflexions, opinions, queixes o qualsevol tipus de comentari que se m'ocurreixi durant el meu dia a dia. Però vull deixar clar que, la motivació principal que m'ha dut a crear aquesta bitàcola personal, és la ràbia. No sé si us passa, però a mi, durant el dia, m'entero de coses o sóc víctima de coses que em generen ràbia, fàstic, frustació... El món és ple de desaprensius, polítics, economistes, desgraciats, empresaris, feixistes, creguts, nazis, maleducats, psicòpates, terroristes, publissistes, integristes religiosos i infinitat de classes diferents de fills de puta que fan que el món on vivim sigui una verdadera merda en més ocasions de les que desitjaríem. Bé, doncs aquest diari, aquest quadern de bitàcola està enfocat principalment a donar sortida a totes les emocions reprimides que em generen les calamitats, les injustícies i altres paraules negatives que veig o en les que em trobo durant el dia a dia. Sense censura, sense complexes, sense limitacions, tot fora. Val més vomitar-ho abans que no ens senti malament.
D'aquesta manera, si algú m'acompanya a potar i m'aguanta el cap mentres jo trallo tot tipus d'opinions i reflexions, i hi vol col·laborar opinant-hi i/o comentant-les, tot serà encara, fins-i-tot, més bonic.

D'altra banda també m'agradaria donar cabuda aquí a tot tipus de notícies provinents de l'ambient geek/otaku/friki en qual em moc, així com culturals, que a mí em despertin un determinat interès o em facin especial il·lusió, i fets curiosos que pensi que són dignes de menció. Tot comentant-les/los i reflexionant-hi el que faci falta, si és necessari.

Benvingut doncs a la meva BitVcola (podeu llegir-ho bitúcula, bitàcora o bitcola, el que us faci més ràbia).

Abandona tota esperança, tú que entres...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada